• Біржа


    Стиль супермаркету присвячено біржі. Купувати чи продавати? Бик чи ведмідь? Натхнені атмосферою світу, де панує шалена енергетика та свої закони, «Сільпо» поєднало в оформленні магазину дві епохи розвитку біржових торгів – від галасливої паперової до цифрової з комп'ютерами та криптовалютами. Колони в магазині оформлені у вигляді хмарочосів із трейдерськими плакатами, а шлях до товарів Гостям вкажуть навігаційні стрілки з назвами вулиць.

  • Мавка


    Гостей магазину чекатиме і запашна випічка, і піца власного виробництва, і вибір смачних страв такий, що є шанс не донести додому, а одразу на фудхолі з’їсти. І, звісно, соковиті овочі та фрукти, свіжі рибка та мʼясо – усе це і ще більше смачного й необхідного у нашому «Сільпо» в стилі «Мавка. Лісова пісня».

  • Мистецтво та ремесло склодувів


    Щось чули про гутництво? Бо саме воно надихнуло нас на дизайн супермаркету. Це ремесло з виготовлення виробів зі скла, яке відрізняється кольором та прозорістю. Виробництво скла з давніх часів було поширене у низці регіонів України. Проте саме завдяки львівським митцям-склодувам українське гутництво отримало сильний поштовх до розвитку в останній час.

  • Шедеври Гауді


    Основою інтер’єру супермаркету в Луцьку є мозаїка та плавність ліній. Оскільки рішення Гауді майже не мають прямих ліній та гострих кутів, фрізи у магазині мають округлі та непередбачувані форми. Вони беруть початок зі стелі та перетікають в іншу площину. Також у інтер’єрі втілені його відомі вітражі.

  • Гоблінкор


    Стиль присвячено культурі «Гоблінкор» – естетиці, яка прославляє красу природи. Тут мох поріс на стовбурах дерев, різнокольорові гриби здіймаються над рядами з вашими улюбленими смаколиками, а равлики натякають: сповільніться, насолодіться моментом, пахощами випічки і красою лісової флори та фауни.

  • Неофолк


    Візуальний стиль нового супермаркету у Львові базується на українській традиційній стилістиці, яка є уособленням прагнення до прекрасного: гармонійного життя людини й природи, бажання добра своїй сім'ї та своєму народові, що поєднується з цифровою естетикою. В магазині представлені різні елементи традиційного мистецтва — мотанки, ружі, свищик — старовинна іграшка-свисток. При побудові деяких композицій в інтер’єрі було використане українське традиційне бродівське письмо — одна з методик кодування текстової інформації за допомогою орнаментів, також відома як текстова вишивка.

     

  • Велес


    В новому магазині поєдналися стихії, краса природи, старовинні язичницькі символи – все це під опікою давньослов'янського бога Велеса, покровителя достатку, землеробства та тваринництва, ремесел і торгівлі.

  • Спостереження
    за птахами


    1324 м2 торгового залу – це прогулянка стежками бордвотчерів, на яких можна зустріти рідкісних птахів. На стінах ілюстрації червонокнижних: огара з заповідника «Асканія-Нова», шуліки рудого з Волині, султанки з Дністровських плавнів, лелеки чорного з Карпат та інших.

  • Забуті музичні інструменти


    Тематикою магазину стали забути музичні інструменти. Дизайн магазину – автентичний, фольклорний з музичними мотивами. Зараз ми маємо чимало забутих музичних інструментів і в Україні, і в світі, які нам навряд чи колись вдасться почути. Цитра, ліра, дримба, і звісно ж трембіти, які не тільки видають неповторні звуки, а і візуально виглядають як витвір мистецтва та неймовірний політ фантазії творця.

  • Собаки супергерої


    Дизайн магазину виконаний у стилі коміксів про українських чотирилапих героїв. Собака-психолог Чапа з запорізького ДСНС допомагає дітям-переселенцям. Черкаська вівчарка-водолаз Найда займається пошуковими та водолазно-рятувальними роботами. Рятівник з Києва – лабрадор Чегеваро, який діставав людей з-під завалів будинку. Пес-зв’язковий Лабусь, який був на службі в УПА. Ці, а також інші історії проілюстровані на стінах цього яскравого магазину.

  • Мона Ліза


    Магазин нагадує картинну галерею, у якій головною героїнею є «Мона Ліза». Вона зображена у нестандартних, іронічних образах, в яких можна прочитати приховані історії, зокрема про «Сільпо» та наші продукти. Дизайн магазину оформлено у строкатому, яскравому, «розкішному» стилі Кітч. На колонах розміщені зашифровані рукописи генія та митця Леонардо да Вінчі. Касові лайтбокси – виконані у вигляді картин, які «розтанули».

Географічні міфи та похибки

 

сел. Крюківщина, вул. Богуна Івана, 2а

 

 

Дизайн магазину присвячений відомим географічним міфам та помилковим відкриттям. Наприклад, як Христофор Колумб з експедицією досяг берегів Північної Америки, помилково вважаючи, що прибув до Індії. Чи давній міф про те, що Земля тримається на трьох китах, чи на слонах та черепасі.

 

 

៚ Потрапив до Europe’s Finest Store 2023.

  • Кола на полях


    Тематикою магазину стали загадкові кола на полях. Це незвичайне явище подеколи з’являється у різних країнах світу. Декілька років тому зелені кола були помічені і на полях Херсонщини. Є різні теорії пояснення цій загадці, і наукові, і не дуже. Команда «Сільпо» надихнулася концептом про причетність позаземного розуму та НЛО до створення кіл, відтворивши його у дизайні нового магазину.

  • Мона Ліза


    Магазин нагадує картинну галерею, у якій головною героїнею є «Мона Ліза». Вона зображена у нестандартних, іронічних образах, в яких можна прочитати приховані історії, зокрема про «Сільпо» та наші продукти. Дизайн магазину оформлено у строкатому, яскравому, «розкішному» стилі Кітч. На колонах розміщені зашифровані рукописи генія та митця Леонардо да Вінчі. Касові лайтбокси – виконані у вигляді картин, які «розтанули».

Вертольоти в ретрофутуризмі

 

м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 6

 

 

Дизайн супермаркету присвячено літальним апаратам минулого та майбутнього. Тут вас зустрічає наукова фантастика та вигадані технології, різноманітні гелікоптери, винайдені ще у 20-х роках минулого століття, тут майбутнє зустрічається з надприродним розумом і незвичними об’єктами. Ретрофутуризм у дії, так би мовити.

 

 

៚ Потрапив до Europe’s Finest Store 2023.

Емоційний

 

м. Рівне, вул. Бачинського Сергія, 5

 

 

Інтер’єр магазину є яскравим та барвистим. Посеред торгового залу створена інсталяція з повітряних куль з простими мріями про приємні та теплі почуття. В овочевому відділі розміщена інсталяція фігур чоловіка та жінки, які перебувають у вихорі своїх думок та переживань. Над островом «Лавки традицій» виконана підвісна стеля з композицією з чотирилистої конюшини — головного талісмана удачі. А у відділі випічки інтегровані фігурки дрібних крафтярів.

 

 

៚ Потрапив до Europe’s Finest Store 2023.

  • Сад каміння


    Запрошуємо до японського саду каменів. Дизайн магазину відтворює близькість до природи, щоб допомогти помедитувати за шопінгом, відновити сили та знайти гармонію. Дизайн магазину занурює в японську філософію з ретельно підібраними композиціями з каменів, ілюстраціями формованих дерев, японськими сакурами, ліхтариками і касами у вигляді габіонів.

  • S.T.A.L.K.E.R.


    Стіни внутрішнього периметру стилізовані під закинуті індустріальні будівлі з Темної Долини – з розбитими шибками, попереджуючим знаком про Кровососа, пошкодженими складськими дверима і повітропроводом. Частина колон всередині стилізовані під сосни, що ростуть поруч з «Дугою». Усі вказівники для навігації магазином стилізовані під різні локації гри: наприклад, у м’ясному відділі вивіскою слугують паливні баки з імітацією вогню.

  • Чаклунський


    Новий супермаркет сповнений магічної атмосфери та атрибутів справжнього чаклунського будиночка посеред центру міста. В пекарні готують смаколики одним змахом чарівної палички. Вивіски відділів виготовлені з флекс неону, який імітує чаклунське світіння чарівної палички.

  • Мандала


    Цей світлий та легкий супермаркет надихає Гостей на релакс, медитацію та спокій. Адже мандала – це сакральний символ, який використовується при медитаціях в буддизмі та індуїзмі. Магазин є оазисом відпочинку у великому місті для наших Гостей та нагадуванням про необхідність виділяти час для того, щоб побути на самоті з самим собою.

  • Історія про найменшого на Землі


    Дизайн-концепт супермаркету присвячено всьому маленькому у світі. Тому, що можна роздивитися лише за допомогою мікроскопів та лупи. Арт-об’єкти з цими приладами можна побачити на фризах у магазині. На колонах відтворені репродукції відомих художників - Рембрандта, Ван Гога та Ботічеллі, які декоровані дрібними елементами - ґудзиками, намистинами та камінцями.

  • Племена поза цивілізацій


    Просторий і яскравий «Сільпо», наповнений колоритом самобутніх племен Амазонії, Африки та Океанії. Тут багато зелені та дерев. Перед входом Гостей зустрічає карта світу, на якій позначено місця проживання племен. У супермаркеті на колонах з етнічним орнаментом розкинулися величезні головні убори індіанців із різнокольоровим пір’ям, а в одному з відділів утворився каньйон із водоспадом.

  • Богема


    Кожен Гість відчує тут затишок англійського будинку, в якому проводили час і творили молоді інтелектуали, письменники та художники початку XX століття. Інтер’єр супермаркету наповнено різноманітними картинами, акварельними ілюстраціями і розписаними тарілками, які додають бохо-шику.

  • Культура Тікі


    Надихнувшись культурою тихоокеанських островів, дизайнери створили стиль супермаркету, який перенесе Гостей за тисячі кілометрів. Тут і полінезійські орнаменти на стінах, і колони в бамбукових заростях, і лайтбокси у вигляді гавайських ліхтарів. А на особливу увагу заслуговують тікі – дерев’яні маски різних божеств.

  • Квілт


    Створили теплий та м’який інтер’єр, наповнивши його великою кількістю клаптикових подушок та стьобаних ковдр із теплим наповнювачем, виконаних у техніці клаптикового шиття. На вході в магазин Гостей зустрічає автобус хіпі із клаптиків різнокольорових тканин. А в районі кас можна відшукати ще один артоб’єкт – машинку для шиття з рухливим колесом.

  • Білки


    У цьому супермаркеті оселилися герої нової книги письменниці Ірени Карпи. У дизайні магазину ми відтворили атмосферу та персонажів пригодницької історії про Білку-Детективку, яка для порятунку лісу вирушає на пошуки зниклого Золотого Горіха.

  • Місто тіней


    За допомогою тіні ми створили образи, які розповідають про потаємні думки людини. Кожна ілюстрація має прихований сенс і може інтерпретуватися по-своєму. Пропонуємо Гостям відвідати театр тіней і навіть зіграти в ньому самостійно. Випробувати різноманітні прийоми можна на спеціальному підсвіченому пристрої.

  • Боллівуд


    Відкрили в селі Софіївська Борщагівка Боллівуд – без драм, тільки з танцями.
    Зустрічав Гостей сам Шива – цього разу лише танцював і навіть нічого не зруйнував.
    Тут Гості відчули справжній індійський вайб, який відчується з екранів: райські птахи, екзотичні фрукти, хрусткі багети та багато свіжої риби.

  • Фламенко


    Дизайн нового магазину ми присвятили пристрасному та яскравому іспанському фламенко. Це поєднання музики і танцю, емоцій та характеру. В інтер’єрі супермаркету – червоні колони у вигляді дерев’яних віконниць, ілюстрації з танцівницями фламенко в яскравих пишних сукнях, а також важливий атрибут іспанського танцю – віяла.

  • Густав Клімт


    Особливістю цього магазину стали картини, які оживають. На вітринах над відділом гастрономії із вишуканим асортиментом м’ясних та сирних виробів за допомогою AR можна оживити портрет коханої художника й австрійської моделі Емілії Фльоґе, сплести з маків вінок або побачити справжнісінького Смаковершника на картині Клімта. Потрібно лише відсканувати QR-код, відкрити інстаграм-фільтр і навести смартфон на вітрину.

  • Венеціанський карнавал


    Простір та інтер'єр магазину наповнені головними атрибутами карнавалу – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити вишуканий асортимент «Сільпо», в супермаркеті розмістили як класичні карнавальні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозиво та маску із солодощами.

  • Виноград


    На вході Гостей зустрічає виноградна лоза, яка йде до фризу, і багато різних об'ємних виноградинок на стіні. У залі в спеціальних діжках виграє червоне, біле й рожеве вино, а у відділі овочів та фруктів під стелею розміщено чотири світлових кола, присвячених різним сортам винограду. На шпалерах та колонах зображено декоративний дівочий виноград для створення враження тіні й живоплоту.

  • Бразилія


    Дикі Амазонські джунглі та святковий Ріо-де-Жанейро. Сонячна Копакабана та хвилюючий футбольний стадіон. Непересічні фавели та помпезний акведук Каріока. «Сільпо» вдалося помістити Бразилію в новому дизайнерському супермаркеті.

  • Люди-гриби


    Супермаркет фактично є інтерактивним музеєм, в якому можна дізнатися про важливість грибів та їхні унікальні властивості. Чи знали ви, що перше зображення гриба було знайдено під час розкопок у Стародавньому Єгипті? Або той факт, що гриби здатні створювати вітер під час випаровування вологи зі своєї поверхні. Ці та інші історичні й наукові дані про те, як гриби використовувалися в минулому і чим корисні нині, можна дізнатися з ілюстрацій у магазині.

  • Вітряки


    Концепцію нового магазину присвячено вітрякам, що з давніх часів давали людям енергію вітру. На кожному кроці присутні символи цієї енергії: вітряки, кінетичні скульптури, мобілі. Всередині розміщено флюгер у вигляді літери «С», що вказує шлях та напрямок вітру.

  • Китайський кіберпанк


    Щоб швидко потрапити в майбутнє, заходьте до нового «Сільпо» в ТЦ «Квадрат». Вас зустріне пан робот з великим серцем, електронні цінники та інші атрибути цифрового майбутнього. 

  • Швидкість. Екстрім


    На старт, увага, враження! На стрімкій швидкості відкрився дизайнерський «Сільпо». Всередині на шалені види спорту вас надихнуть перегони «Формули-1», реквізит українських спортсменів та партнер екстремальних фестів — Red Bull і його діджитальна інсталяція. 

  • Полетіли зі мною


    У супермаркеті є двометрова модель бізнес-джета, від якої тягнеться неоновий напис з рядками з пісні Come Fly With Me, а під стелею можна побачити марку з Френком Сінатрою, випущену в 2008 році поштою США на честь великого співака й актора.

  • Неопластицизм


    Заїжджайте за натхненням у м. Калуш у «Сільпо» в стилі неопластицизм. Форма одна, проте яке наповнення! І це ми не про роботи Мондріана, це ми про піцу власного виготовлення. На вас також чекають смачні страви, «Власна кондитерська», гриль та багато-багато кольору. Хоч бери і роби новий одяг, меблі та декор.

  • Долина фей


    Дизайн супермаркету занурює в атмосферу казки: на вході гостей зустрічає чарівниця, а ще одна фея летить поруч із величезним казковим драконом, що випускає з пащі дим та має розмах крил 14 метрів. Тематично оформлені й колони у торговому залі ― вони виконані у вигляді дерев з хатиночками на гілках.

  • Шпигунський магазин


    Відчуйте таємничість справжніх шпигунських пригод. Супутникові камери, безліч моніторів, картотека досліджень та багато засекречених матеріалів, які дивним чином розміщено майже на кожному кроці. Зустріньтеся з банановим агентом та розкрийте секрет гастрономічного задоволення.

  • Антарктида


    Супермаркет присвячено Антарктиді і легендарній станції «Академік Вернадський». Інтер’єр відкриває чарівний портал в освіжаючий світ дивовижних пригод найпівденнішого континенту. Тут особливе світло, багато льоду, бурульки, крижана стеля та відчуття, що ти на іншій планеті.

  • Обсерваторія


    Обсерваторія вражень та кулінарних галактик чекає: Туманність Пекаря, галактика Піцерій, обсмажений пояс Кавових астероїдів та вимір Лавка Традицій. У такому калейдоскопі головне – триматися курсу за позначками астрономів.

  • Мова квітів


    В цьому супермаркеті можна побачити квіти України зі сторінок «Кобзаря» Тараса Шевченка. Стеля переповнена пелюстками айстр, а відділи – улюбленими продуктами. Смачні страви, запашна випічка, піца та гриль – мовою квітів це означає любов до гостей від наших кулінарів!

  • Дивовижні годинники


    У новому супермаркеті зібрано майже всі різновиди годинників, які вигадало людство протягом всієї своєї історії. Торговий зал поділено на дві частини: минуле та сучасність. Кожна має відповідне наповнення й оформлення, а для подорожей між ними встановлено машини часу.

  • Театр Кабукі


    У магазині відтворено антураж традиційного японського театру із притаманною йому експресією та символічністю. Екзотичні костюми, складний грим, витончену мову поз, чарівну мелодекламацію, характер танцю та розкішні декорації Кабукі неможливо сплутати ні з чим іншим.

  • Петриківський розпис


    Петриківський розпис прикрашає стіни й колони магазину, традиційні тарілки й навіть тарілки НЛО. Щоб зберегти автентичність візерунків і душевну пластичність знакової мови, 1352 м2 торгового залу художники розписували вручну.

  • Хюге


    «Сільпо» в Старих Петрівцях гармонійно вписується в природу села. Тут збережено атмосферу спокою і дотримано всіх канонів хюґе ― простоти, лаконічності, стриманості форм, великого простору та переважання натуральних матеріалів.

  • «Сільпо» Кити


    Торговим залом пірнають скат-лимон, черепаха-ананас, черепаха-пітахая та риби-їжаки з кошиками «Сільпо». Інтерактивний кит з лохини пускає фонтан, а біля кафе присів відпочити на плече величезного папуги Жак-Ів Кусто у своїй фірмовій червоній шапочці.

  • Світ кіно


    Настрій кіношного бекстейджу створює величезне режисерське крісло. Навкруги напоготові камери та рупори, а прожектори й софіти підсвічують зірковий склад полиць. Серед динамічних артоб’єктів – акула в дусі «Щелеп», величезна бобіна з плівкою та чорно-білий Чарлі Чаплін, що гуляє стінами магазину.

  • Космічні люди


    Магазин є присвятою космічним людям ―  геніям. На вході Гостей зустрічає величезний фіолетовий анфас Далі, який дивиться завжди прямо на тебе, хоч би звідки ти підійшов. У паузах між чорних дір на кислотно-кольорових стінах з сиру шлють повітряні поцілунки невгамовні копії Мерилін Монро.

Дизельпанк

 

м. Харків, вул. Пушкінська, 2А

 

 

Дизельпанковий «Сільпо» в Харкові ― це 2700 м2 естетики наукової фантастики та простір із фантастичними продуктами. Їх ми привозимо з 83 країн світу, вишукуємо серед малих українських фермерів для проєкту «Лавка Традицій» та виробляємо самі в команді з талановитими крафтярами.

 

 

៚ Потрапив до Europe’s Finest Store 2022.

  • ПІКСЕЛЬ АРТ


    Цей «Сільпо» — гра-бродилка від гаю до моря через гори і скелі. Баранчик на скейті, курочка «Лавки традицій» на тракторі, кур’єр-смаковершник на скутері та вантажівки «Власної кондитерської» беруть участь у піксельних перегонах. Біля кас — копія знаменитої вінницької вежі, відтворена у стилі піксель-арт, а піксельний песик ― присвята Гостям на знак нашої їм відданості.

  • «Сільпо» Diner


    Картата підлога, бензоколонки, неонові вивіски, ретротелефон, вінілові меблі, легкість і кураж, притаманний пісням Елвіса Преслі. Рожевий кадилак короля рок-н-ролу зображено на фризі, а біля фудхолу ― фотозона з ретроавтомобілем. Музикою тут керують Гості ― улюблені шлягери можна вмикати на справжнісінькому джукбоксі.

  • ВСЕСВІТ «МАЛЕНЬКОГО ПРИНЦА»


    «Сільпо» у Щасливому – це подорож станціями всесвіту Маленького принца. Тут є всі планети, на яких побував знайомий з дитинства герой. Одна з планет, як і має бути, обертається навколо своєї осі. Під зоряним склепінням магазину парить величезний літак, пілота якого Маленький принц зустрів на Землі. У магазині можна відшукати троянду, що надійно зберігається у колбі, – саме так, як вигадав дбати про неї герой Екзюпері.

  • ЦИРКОВА ФЕЄРІЯ


    Дизайн-концепт присвячено цирковому мистецтву без залучення тварин. Усі прилавки, вітрини, колони нагадують про арену шапіто. На стінах ― вінтажні ілюстрації трюків та історії цирку. На вході зустрічає динамічна інсталяція за мотивами відомого атракціону «Куля сміливості» зі справжнім електроскутером всередині.

  • Атмосферні явища


    На вході тут кожного дня дощитиме, проте кінетичний дощ лише танцює для Гостей, а от промокнути під ним неможливо. Поряд із веселкою ― сніг, а північне сяйво виникає неподалік від грозової блискавки ― водночас таке зустріти можна лише в цьому атмосферному «Сільпо». Попри велику кількість опадів, втілених в артрішеннях, цей магазин ―  найсвітліший у мережі.

  • Пригоди Тома Соєра


    Дизайн-концепція занурює у світ безтурботного дитинства ХІХ сторіччя, з яким ми всі добре знайомі завдяки творам Марка Твена. Помітити «Сільпо» можна ще здалеку ― на фасаді розташовано величезне колесо, а над входом до магазину Том Соєр та Гекльберрі Фінн фарбують паркан, як у найвідомішій сцені роману.

  • ХІП-ХОП


    «Сільпо» присвячено середовищу вуличних субкультур. Під стелею висить величезний бумбокс, серед фарбованих шин катаються скейтери. Усі графіті власноруч намалювали креатори: Сергій Радкевич, CHZZ та група Nameless. Райтери «забомбили» стіни, колони, фрізи, обладнання магазину посвятами легендам R’n’B та хіп-хопу.

  • Ар-брют


    Дизайн «Сільпо» увібрав у себе кольори степу і контрастні тіні південного сонця. Натхненням для його появи стала творчість художниці Поліни Райко з Херсонщини. Візерунки на стінах за мотивами південної флори розписані вручну. Інсталяції у вітринах створюють власний всесвіт дивовижних рослин і тварин.

  • Карти Таро


    «Сільпо» добре знається на передбаченнях. А тепер у мережі є цілий супермаркет, присвячений саме цій темі. У торговому залі – карти Таро, справжня кибитка ворожки, високі колони у вигляді свічників, картини з Нострадамусом та з чеками «Сільпо» в руках, а по стінах гуляє тінь чорного кота.

  • Стратегія


    На вході зустрічають фішки, а над касами висять ігрові кубики. «Сільпо» перетворили на справжню настільну гру, в якій можна обрати собі персонажа, рухатися полями й дійти до фінішу – може, й не першими, але точно задоволеними. Ціль гри: зібрати всі смаколики у свій кошик.

  • Золотошукачі


    Цей «Сільпо» — золота копальня смаколиків. На вході Гостей зустрічає інсталяція людини з золотим серцем — символ гостинності «Сільпо». Над фруктами й овочами рухаються вагонетки. А ще в магазині відбувається мініперфоманс: ліхтарі на касках золотошукачів передають азбукою Морзе наше особливе повідомлення Гостям — #silpolovesyou.

  • Candy Shop


    Найсолодший супермаркет, який ми намрiяли. Зефірки, карамельки, ріжки з морозивом, пончики, єдиноріжки на веселці з пастилок та солодка вата — і це тільки декор! А ще — желейні ведмедики й оглядове колесо з праліне. Віллі Вонці точно сподобалось би.
    А найголовніше — можна не перейматися через цю приказку про солодке.
     

     

  • Venice Beach


    Venice Beach – це прямий рейс до драйвового пляжу. Тут пiрс розваг з американськими гірками, венеціанські канали, дошки для серфінгу, пальми, пісок і океанські хвилі. А ще смугасті кіоски на колесах, які доповнюють вайб пляжу.
    На муралах – зображення з легендарних серіалів і гри з «Міста янголів», графіті-пасхалочки та фламінго для фото.
     

  • Роуд-муві


    Цілий культурний код подорожі Україною відображено в ілюстраціях та інсталяціях нового «Сільпо» — від бабусі з чорницею у Корці до дівчинки з цукерками в Житомирі. Тут навіть є свій готель і лижна траса. Українські мистецькі та архітектурні принади і традиції завдяки «Сільпо» перемежовуються з урбанізмом та футуризмом.

  • Вишеньки
    на Вишеньці


    Навколо гіллясті вишневі дерева й колони, оповиті помідорами чері. Прямо над відділом овочів та фруктів — кабріолет вишневого кольору та неодмінно сам Остап Вишня. Рецепти вишневих страв на стінах, бог Вішну і ще 1740 квадратних метрів вишневого простору.
     

  • Нікола Тесла чекає


    Тут можна дізнатися про вежу Ворденкліф, плазмову лампу, котушки, що генерують електричні розряди, та інші винаходи Тесли, які змінили світ. Усе це — після дзвінка самому винахіднику, який проведе екскурсію інсталяціями та розповість найцікавіше про свої творіння. 

silpo.ua
  • ДИВОЇЖНИЙ


    Цей київський «Сільпо» ми за одну ніч перетворили на музей
    поп-арту! Тепер стіни супермаркету вкриті ілюстраціями, а наші гості, купуючи продукти, можуть насолоджуватися витворами мистецтва.