ГОСТЯМ


Нам важливі ваші враження від покупок, придбаних у «Сільпо». Тому ми контролюємо, моніторимо, перевіряємо, дослухаємося до ваших зауважень і надихаємося побажаннями. Щоб вам хотілося приходити до нас знову.

  • ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ


    У «Сільпо» є власна служба контролю якості. Вона розробляє внутрішні стандарти і контролює якість продукції на кожному етапі від виробництва до реалізації. В усіх супермаркетах також регулярно проводяться внутрішні аудити якості. Ми перевіряємо дотримання встановлених санітарно-гігієнічні норм у торговельних залах і виробничих цехах, наявність протермінованої продукції та сировини,  дотримання умов зберігання і поводження з продукцією в супермаркетах. Вибираючи постачальників, ми віддаємо перевагу тим, які впровадили у себе міжнародні системи управління безпечністю та якістю продукції.

  • МОНІТОРИНГ ЦІН


    У нас є власна служба моніторингу. Її фахівці відстежують динаміку цін на ринку і реагують на зміни. Ми пропонуємо оптимально низькі ціни на товари, які ви купуєте найчастіше, і враховуємо регіональні особливості в асортименті та ціноутворенні.

  • ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ОБМІН ТОВАРУ


    Зверніться до адміністратора чи касира. Повідомте про бажання повернути товар. Віддайте товар разом із чеком.

  • ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ


    Права споживачів регулюють Закон України «Про захист прав споживачів», Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України та інші нормативно-правові акти, що містять положення про захист прав споживачів. Ознайомтеся з витягами з цих документів.

Немає відповіді на ваше запитання?

Надішліть його нам, і ми відповімо протягом доби.