Запитання та відповіді


Якщо у вас є запитання щодо нашої роботи, зверніться до працівників «Сільпо» або запитайте на сайті. Ми вже відповіли на багато популярних запитань, тож перевірте: можливо, відповідь на те, що вас цікавить, теж тут.

    • Що таке «Власний Рахунок»?

      Програма «Власний Рахунок» — це наша подяка за ваш вибір «Сільпо» і Le Silpo. З «Власним Рахунком» постійні Гості отримують винагороду за покупки в «Сільпо», Le Silpo та в мережах партнерів програми. Дізнайтеся більше в розділі «ВЛАСНИЙ РАХУНОК».

      Оцініть відповідь:
    • Як стати учасником програми «Власний Рахунок»?

      Встановіть мобільний застосунок «Сільпо» на свій смартфон та зареєструйтеся за номером мобільного телефону,

      або

      зареєструйтеся на сайті shop.silpo.ua. Не забувайте сканувати QR код на касі при оплаті покупок.

      Оцініть відповідь:
    • Яка вигода від участі у «Власному Рахунку»?

      Купуючи в «Сільпо», Le Silpo, мережах партнерів з «Власним Рахунком», збирайте балобонуси, якими можна розрахуватися за покупки у «Сільпо», а також отримуйте вигідні пропозиції та знижки на улюблені товари.

      Оцініть відповідь:
    • Як нараховується винагорода?

      За кожні 100 гривень покупки отримуйте 1 балобонус. 1 балобонус – це 1 гривня знижки на покупки вже наступного дня. Використання Спеціальних Пропозицій надає додаткові балобонуси. Не забувайте щоразу сканувати на касі QR-код з мобільного застосунку «Сільпо» або фізичну картку «Власного Рахунку».

      Оцініть відповідь:
    • Як дізнатися, скільки балів на рахунку?

      У мобільному застосунку, в чеку та на персональній сторінці ми вказуємо кількість балів  за покупку та загальну кількість накопичених балів. Також можна дізнатись про кількість балів на гарячій лінії через чат Viber, Telegram, електронну адресу [email protected] або за номером телефону 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Як отримати найбільшу вигоду від участі в програмі?

      Використовуйте всі Спеціальні Пропозиції, які отримуєте. Переглянути пропозиції можна в розділі «Мої пропозиції» в мобільному застосунку «Сільпо» або в розділі «Балобонуси» в особистому кабінеті на shop.silpo.ua.

      Оцініть відповідь:
    • Як скористатися балобонусами?

      Щоб використати балобонуси під час купівлі, скануйте на касі QR-код з мобільного застосунку або фізичну картку «Власного Рахунку». У мобільному застосунку «Сільпо» та в особистому кабінеті на shop.silpo.ua можна обрати зручний тип списання: за запитом касира чи автоматично. Або ж, накопичуйте балобонуси для великих покупок.

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо балобонуси за покупку не нарахувалися?

      Часом трапляються технічні збої, і ми сподіваємося на розуміння та зворотній зв’язок. Звертайся на гарячу лінію зручним способом: напиши в чат Viber або Telegram, або на електронну адресу [email protected] чи зателефонуй на гарячу лінію 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Для чого мені «Скарбничка»?

      «Скарбничка» — це сервіс, з яким можна економити час на касі та накопичувати більше балобонусів на «Власному Рахунку». «Скарбничка» зберігає дрібну решту, щоб використати ії у вигляді балобонусів вже наступного дня. Детальні умови.

      Оцініть відповідь:
    • Де ще можна користуватися «Власним Рахунком»?

      Використовуйте «Власний Рахунок» (QR-код із застосунку «Сільпо» або звичайну пластикову картку) й отримуйте балобонуси у партнерів програми: служба швидкої доставки Loko, магазини мобільного зв’язку Ringoo, туристичні агенції «Сільпо Вояж», ресторани Positano та Escobar. Витратити балобонуси, крім «Сільпо» та Le Silpo, можна у «Сільпо Вояж» і на онлайн платформі для покупок «MAUDAU. маркет важливих штук». Також, отримуйте знижки в аптеці Біла Ромашка з «Власним Рахунком».

      Оцініть відповідь:
    • Що таке мобільний застосунок «Сільпо»?

      Мобільний застосунок «Сільпо» – це ваш помічник, який допоможе бути в курсі ваших бонусів і персональних пропозицій, розповість про акції, які діють у магазині, та покаже ціни на товари. А головне – картка «Власного Рахунку» завжди під рукою.

      Оцініть відповідь:
    • Як я можу перевірити свій баланс балів, бонусів та персональних пропозицій?

      Переглянути баланс балів, бонуси та персональні пропозиції можна на головному екрані мобільного застосунку або в розділі «Меню». Бали оновлюються автоматично після купівлі в «Сільпо», а також коли ви вручну потягнете вниз головний екран.

      Оцініть відповідь:
    • Як діють персональні пропозиції в застосунку?

      Якщо у вас є персональні пропозиції, ви можете скористатися ними на касі. Знайдіть товар, що відповідає умовам отримання винагороди, активуйте персональну пропозицію у відповідному розділі і зіскануйте на касі QR-код, який прихований знизу екрана під помаранчевою великою кнопкою. Вигода від персональної пропозиції спрацює автоматично. Керуйте пропозиціями самостійно: вибирайте, які активувати під час купівлі, а які залишити на потім. Після використання персональна пропозиція зникне зі списку.

      Оцініть відповідь:
    • Як отримати нові акції?

      Акції оновлюються автоматично. Щоб отримувати сповіщення від застосунку про нові пропозиції, перевірте підключення до інтернету і потягніть головний екран вниз для оновлення. Якщо акції не оновилися, радимо закрити додаток і запустити його знову.

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо не сканується QR-код на касі?

      Перейдіть у розділ «Меню – Підтримка» й оберіть зручний спосіб зв’язку з нами. Щоб перевірити, чому у вас виникла така проблема, будь ласка, вкажіть номер телефону, на який встановлено мобільний застосунок «Сільпо», і номер чека, в якому не спрацював QR-код.

      Оцініть відповідь:
    • Як додати платіжну картку та оплачувати застосунком?

      Щоб додати платіжну картку, потрібно:
      1. Перейти у розділ «Меню – Платіжні картки».
      2. Натиснути на плюсик.
      3. Заповнити дані картки, якщо у вас ще немає гаманця Masterpass, та погодитися з правилами користування платіжною функцією.
      4. Ввести код підтвердження Masterpass та код підтвердження з вашого банку. Зверніть увагу! Код підтвердження може прийти не тільки в SMS-повідомленні, а й у додатку банку чи в месенджері.
      5. Після додавання картка з'явиться під QR-кодом, який прихований під помаранчевою великою кнопкою знизу екрана. Додавайте до 5 карток українських банків та обирайте перелистуванням необхідну наразі картку для оплати безпосередньо перед скануванням QR-коду. Скануйте QR-код під час купівлі та кажіть касиру, що оплата здійснюватиметься застосунком.

      Оцініть відповідь:
    • Не можу додати платіжну картку, що робити?

      Якщо після додавання картки ви отримали повідомлення про помилку «картка вже додана/зареєстрована», це означає, що ваша картка зареєстрована в гаманці Masterpass на інший фінансовий номер, що відрізняється від номера, за яким ви зареєструвалися в застосунку «Сільпо». Зверніться, будь ласка, на гарячу лінію Mastercard 0 800 33 24 12 або за посиланням, щоб картку зняли з реєстру.
      Зверніть увагу! Ви можете додати картку тільки в один гаманець Masterpass, зареєстрований на один фінансовий номер. Відповідно, якщо у вас два застосунки «Сільпо» на різних номерах мобільного, ви зможете додати картку тільки в одному з них.

      Оцініть відповідь:
    • Де я можу змінити ім'я чи іншу персональну інформацію?

      У розділі «Меню – Персональні дані» ви завжди можете змінити персональну інформацію, контакти та адресу.

      Оцініть відповідь:
    • Як авторизуватися в мобільному застосунку, якщо в мене є картка «Власного Рахунку»?

      1. Завантажте мобільний застосунок «Сільпо» на смартфон та введіть номер телефону для реєстрації.
      2. Заповніть отриманий код підтвердження.
      3. Введіть номер своєї картки «Власного Рахунку», а після цього – пароль від «Персональної сторінки» або натисніть «Забув пароль» та введіть e-mail, на який буде надіслано тимчасовий пароль для входу.
      4. Якщо ви не пам'ятаєте номер телефону або e-mail – необхідно телефонувати на гарячу лінію 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Як авторизуватися в мобільному застосунку, якщо в мене немає картки «Власного Рахунку»?

      Пройдіть спочатку етап верифікації номера мобільного за допомогою коду з SMS. Після цього на екрані введення номера картки «Власного Рахунку» виберіть варіант «Немає картки? Зареєструвати нову».

      Оцініть відповідь:
    • Як додати свою картку «Власного Рахунку», якщо я випадково створив нового учасника програми в мобільному застосунку?

      Зверніться на гарячу лінію зручним способом: в чаті Viber або в Telegram, або на електронну адресу [email protected] чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо картка загубилася?

      Встановіть мобільний застосунок «Сільпо» та користуйтеся підказками на екрані. Або придбайте на касі «Сільпо»/Le Silpo нову картку та, керуючись підказками, відновіть участь у «Власному Рахунку» і збережіть усі накопичені бали.

      Оцініть відповідь:
    • Де знайти код активації?

      Шукайте код активації на зворотному боці картки чи брелока.

      Оцініть відповідь:
    • Чи можна передати картку своїм родичам або друзям?

      Картка персональна, але ви можете встановити мобільний застосунок «Сільпо», реєструючись на одну картку «Власного Рахунку». Або придбайте додаткову картку для ваших рідних і друзів. Збирайте бали всі разом та отримуйте більше бонусів.

      Оцініть відповідь:
    • Чи можна об’єднати дві картки «Власного Рахунку», щоб накопичувати бали на один рахунок?

      Можна, оберіть зручний спосіб зв’язку з нами: напишіть в чат Viber або Telegram, або на електронну адресу [email protected] чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707 і дайте відповідь на уточнюючі запитання, щоб ми впевнилися, що обидві картки ваші.

      Оцініть відповідь:
    • Як активувати нову картку «Власного Рахунку»?

      Якщо ви придбали картку під час покупки, де була просканована ваша стара картка, то вони вже активовані й жодних додаткових дій не потрібно. Якщо ви купували картку замість втраченої картки – керуючись підказками, активуйте їх на персональній сторінці учасника програми або за телефоном гарячої лінії 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Де є супермаркети «Сільпо»?

      «Сільпо» є в усіх регіонах України. Упевнені, що і біля вашого дому є наш супермаркет. Знайдіть найближчий «Сільпо», а також дізнайтеся про його особливості, послуги і режим роботи в розділі «Супермаркети».

      Оцініть відповідь:
    • Кому належить торгова мережа «Сільпо»?

      Мережа «Сільпо» належить торгово-промисловому холдингу Fozzy Group. До нього також входять гіпермаркети Fozzy, продуктові «Фора», дискаунтери THRASH!, аптеки «Біла ромашка», магазини мобільного зв’язку Ringoo, ресторани, виробництва, кондитерські і туристична агенція «Сільпо Вояж».

      Оцініть відповідь:
    • Чи є в «Сільпо» Подарункові сертифікати?

      У «Сільпо» є Подарункові сертифікати на 50, 100, 200 і 500 грн. Купуйте їх на касах «Сільпо» та Le Silpo. Детальніше — в розділі «Подарункові сертифікати».

      Оцініть відповідь:
    • Чи стежить «Сільпо» за якістю своєї продукції?

      У нас є власна служба контролю якості. Вона розробляє внутрішні стандарти і контролює якість продуктів на етапах виробництва, транспортування та зберігання. Також у всіх супермаркетах діє програма внутрішнього аудиту якості.

      Оцініть відповідь:
    • Як дізнатися про актуальні вакансії в «Сільпо»?

      Щороку ми відкриваємо нові супермаркети, розширюємо власне виробництво, поповнюємо асортимент. Тому в «Сільпо» завжди є можливості кар’єрного зростання, професійного розвитку і навчання. Дізнайтеся про актуальні вакансії у розділі «Робота в “Сільпо”». Якщо ви не знайшли бажаної вакансії, надсилайте резюме на електронну адресу [email protected]

      Оцініть відповідь:
    • Як відбувається відбір на роботу?

      Заповнюйте анкету на сайті «Сільпо» або в супермаркеті. Ми підберемо вакансію, яка максимально відповідає вашим очікуванням, і разом окреслимо ваші кар’єрні перспективи.

      Оцініть відповідь:
    • Які переваги роботи в «Сільпо»?

      Стабільна зарплата й офіційне працевлаштування, гнучкий графік та можливість часткової зайнятості, розвиток кар’єри і цікаве корпоративне життя. 

      Оцініть відповідь:
    • Чи можу я отримати керівну посаду?

      У «Сільпо» діє внутрішня програма зростання «Кубок боса». Візьміть участь і отримайте можливість обійняти керівну посаду вже за півроку.

      Оцініть відповідь:
    • Чи є в «Сільпо» вакансії для студентів?

      У нас студенти заробляють гроші і будують кар’єру, а випускники можуть обійняти навіть керівні посади. Вони встигають і працювати, і вчитися, і розважатися.

      Оцініть відповідь:

Немає відповіді на ваше запитання?


Надішліть його нам, і ми відповімо протягом доби.